Hizmetler
Teşhis & Tedavi
Teşhis & Tedavi Kliniğimize getirilen hastalar; kedi, köpek, kuş ve egzotik hayvanların sağlık sorunlarını gidermek için alanında uzman hekimlerimiz tarafından..

Aşılama
Aşılama Kedi ve köpeklerde aşılamalar 45 günlükte başlar,yani 6 haftalıkta.Anne sütünden alınan bağışıklık hücreleri yavruyu 45 güne kadar korur ve 45 günlükten itibaren aşılama ile bağışıklık oluşturulur..

Diş Sağlığı
Diş Sağlığı İlk sindirim ağızda başlar. İyi çiğnenmeyen gıdalar mide ve bağırsakta sindirim ile ilgili sorunlara ya da çok sevdiğimiz evcil hayvanlarımızın erken yaşta kaybına sebep olabilir. Bu gibi istenmeyen durumlarla karşılaşmamak için..

Kuaför & Pansiyon
Kuaför & Pansiyon Türlere özgü çeşitli uzunluklarda ve modellerde tıraş, tarama ve yıkama hizmeti haftanın belirli günlerinde profesyonel pet kuaför ve veteriner teknikerlerimizce yapılmaktadır. Randevu almak için telefon ile iletişime geçiniz.

Yoğun Bakım
Yoğun Bakım Venüs Veteriner Kliniğimiz kapsamında hayvan ilacı, röntgen, ameliyat, kısırlaştırma, kan Tahlili, acil vb. her türlü ortopedik operasyonlar uzman, acil ve yoğun bakım hekimimiz tarafından yapılmaktadır.

Cerrahi müdahale
Cerrahi müdahale Veteriner cerrahi uygulamalarımız ile minik dostumuzu sağlığına kavuşturmak için en iyi teknik imkanları ve veteriner cerrahi uygulama birimlerini kullanırız.

Dahiliye
Dahiliye Dahiliye(İç Hastalıkları) rahatsızlıklarda uygun tedavinin yapılabilmesi ve tedavinin hızlı gerçekleşebilmesi, doğru teşhis ile mümkün olmaktadır.

Doğum ve Jinekoloji
Doğum ve Jinekoloji Evcil Hayvanlarda doğuma yardım insanlık tarihinde bilinen en eski veteriner hekimiliği uygulamalarından biridir.

Röntgen
Röntgen Veteriner hekimlerin teşhis yöntemlerinden birisi de hastanın çıplak gözle görülemeyecek dokularının çeşitli donanımlar kullanılarak gözlemlenebilir dökümanlar elde etme sürecidir. Röntgen, Ultrason ve Endoskopi bu alanda en yoğun kullanılan tekniklerdir.

Laboratuvar
Laboratuvar Laboratuvarımız hayvan hastalıkları konusunda güvenilir analiz yapmak hedefiyle geliştirilmiştir. Venüs Veteriner Kliniği olarak tüm imkanlarımızı kullanmaktayız.